کرم پودر میبلین مدل SUPER STAY شماره 120

شناسه محصول: 47516 دسته:

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

معرفی

کرم پودر استیکی سوپر استی میبلین قدرت پوشانندگی بسیار عالی داشته و قادر است تمامی لک ها و چین و چروک های پوستی را محو کند و پوست را کاملاٌ یکدست و صاف کرده و جلوه ای طبیعی به پوست ببخشد .این محصول چند کاره در کنار پوشانندگی قوی می تواند به عنوان کانسیلر و کانتور نیز مورد استفاده قرار گیرد.
یکی از مزایای کرم پودر استیکی سوپر استی میبلین ،پد جهت فید کردن در سر دیگر این محصول است که موجب سهولت و کارکرد آسان کرم پودر شده و کار را برای افراد مبتدی نیز آسان کرده است . بسته بندی این کرم پودر و حالت جامد آن حمل این کرم پودر را راحت کرده است،تا به آسانی آن را در کیف جابجا کرده و با سرعت از آن استفاده کرد.

کرم پودر استیکی سوپر استی میبلین در چندین تناژ رنگی تولید شده و برای پوست های نرمال تا چرب مناسب است.بافت این کرم پودر سبک و کرمی بوده و ماندگاری بسیار خوبی دارد و تا ساعت ها زیبایی و کیفیت خود را حفظ می کند.

کرم پودر استیکی سوپر استی میبلین با ماندگاری بالا و پوشش دهی قوی تمامی عیوب پوست ،جلوه ی مات داشته و به پوست زیبایی طبیعی می بخشد. این کرم پودر فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب بسیار مناسب است و مانع از تجمع چربی در پوست و ایجاد جوش می شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر میبلین مدل SUPER STAY شماره 120”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *