دستمال مرطوب جیو بسته 10 عددی

18,000 تومان

موجود

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

دستمال مرطوب جیو بسته 10 عددی

معرفی

قبل از خرید ریمل باید نوع مژه و حالت چشم خود را بشناسید تا بتوانید ریمل مناسبی انتخاب کنید و شاهد تاثیر آن روی چشمانتان باشید. این ریمل کمپانی «بورژوآ» از نوع حجم‌دهنده و حالت‌دهنده و حاوی رنگدانه‌های مشکی و ماندگاری 16ساعته است. داشتن ماندگاری بالای 16 ساعت یکی از معیارهای انتخاب خواهد بود. بعضی از ریمل‎‌ها بعد از چند ساعت، تاثیر خود را از دست می‌دهند و به تمدید دوباره احتیاج دارند؛ اما این محصول با ماندگاری بالا، به تمدید دوباره نیازی ندارد. این نوع ریمل به‌‌راحتی با هر نوع پاک‌کننده‌ی آرایشی مربوط به چشم، آب و صابون پاک خواهد شد و دور چشم، اثری از سیاهی باقی نمی‌گذارد. ریمل بورژوا مدل «Push Up» از نوع حجم‌دهنده و حالت‌دهنده است که با رنگدانه‌های کاملا مشکی مژه‌هایتان را حجیم و مشکی می‌کند. ماندگاری بالای این محصول قابلیت ویژه‌ای است برای افرادی که به‌طور روزانه از ریمل استفاده می‌کنند و مژه‌های نازکی دارند.
علاوه بر چشمانی زیبا، داشتن پوست سالم برای هر خانمی بسیار مهم و حتی می‌توان گفت حیاتی است. پوست یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها در زیبایی خانم‌ها به حساب می‌آید. برای داشتن یک پوست زیبا باید موارد بهداشتی و نظافت آن‌را رعایت کرد. یکی از راه‌های مراقبت پوست، پاک کردن آن از مواد آرایشی و آلودگی‌های روزمره است.
کالای همراه این ریمل، دستمال مرطوب جیو است که نام جئو به طبیعت اشاره دارد. محصولات این برند به دلیل داشتن کیفیت و قیمتی مناسب محبوب است.
در ساخت محصولات این برند از مواد اولیه غیر آلرژی زا و مناسب جهت استفاده ی پوست های آسیب دیده استفاده شده است. علاوه بر این محصولات تولید شده ی این شرکت به هیچ عنوان روی حیوانات آزمایش نمی شوند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستمال مرطوب جیو بسته 10 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18,000 تومان

موجود