فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U401 ظرفیت 16 گیگابایت

شناسه محصول: 30973 دسته:

95,000 تومان

ناموجود

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

معرفی فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U401 ظرفیت 16 گیگابایت

فلش‌مموری «توشیبا» مدل «TransMemory U401»، بدنه‌ای فلزی از جنس استیل ضدزنگ دارد. این بدنه برای این محصول، مقاومت بالایی را در برابر ضربه و شوک به ارمغان آورده‌ است. این بدنه، ضدشوک و ضدگردوغبار است و سعی شده تا حد ممکن، محصولی جان‌سخت تولید شود. طراحی بدون درپوش فلش‌مموری هم از نکات مثبت این محصول است تا لازم نباشد همواره حواس خود را برای حفظ درپوش، جمع نگه دارید. U401 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 استفاده می‌کند که سرعت آن‌چنان بالایی ندارد؛ اما کارتان را راه خواهد انداخت. در انتهای بدنه‌‌ی فلش‌مموری، حلقه‌ای ایجاد شده تا بتوان U401 را به صورت آویز به محل موردنظر آویزان کرد. این فلش‌مموری برای افرادی که می‌خواهند فایل‌های کوچکشان را به‌سادگی جابه‌‎جا کنند و هزینه‌ی آن‌چنانی هم برای این ‌کار در نظر نگرفته‌اند، انتخاب مناسبی است. U401 هم ظاهر زیبایی دارد و هم از مقاومت بالایی در برابر مخاطرات محیطی برخوردار است. برای انتقال اطلاعات باید کاری کرد؛ اطلاعاتی که هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند و حسابشان از دستمان درمی‌رود. ساده‌ترین و ارزان‌ترین راهکاری که در این زمینه به ذهن می‌رسد، تهیه‌ی یک فلش‌مموری است. فلش‌مموری‌ها قیمت بسیار پایینی دارند و به دلیل ابعاد کوچکشان از حمل‌ونقل‌‎پذیری بالایی برخوردار هستند.

 

فلش مموری یکی از ضروری‌ترین و دم دستی‌ترین قطعات الکترونیکی است که معمولا همه‌ی افراد با آن سر و کار دارند. فلش مموری TransMemory U401 توشیبا (Toshiba)، ساختاری فلزی دارد و با استفاده از رابط USB 2.0 به کامپیوتر وصل می‌شود. در ادامه، نگاهی اجمالی به مشخصات این محصول خواهیم داشت.

 

طراحی شیک فلزی

 

فلش مموری TransMemory U401 توشیبا، در عین حالی که بدنه‌ی فلزی دارد، بسیار کوچک و سبک است و هر جا که بروید، یار و همراه شما خواهد بود.

سرسخت و مستحکم

 

برای اینکه در حین حرکت، محصولی به همراه داشته‌باشید که قابل اطمینان باشد، به یک فلش مموری محکم نیاز دارید. فلش مموری TransMemory U401 توشیبا دارای بدنه‌ی فلزی است که خط و خش‌های روزانه را به خود جذب نمی‌کند. به علاوه ضد شوک و ضد ضربه هم است و در مقابل نفوذ گرد و خاک هم از خود مقاومت نشان می‌دهد. همه‌ی این‌ها به این معنا است که از امنیت داده‌هایتان اطمینان دارید.

بدنه‌ی کوچک، ظرفیت بزرگ

 

فلش مموری TransMemory U401 توشیبا در ساختار کوچک بدنه‌ی خود، دنیایی از گنجایش اطلاعات را جای داده‌است. شما می‌توانید از 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت را انتخاب کنید و عکس، فیلم و آهنگ‌هایتان را درون آن بریزید.

کیفیت قابل اعتماد

 

توشیبا مخترع و بنیان‌گذار ایده‌ی فلش مموری در دنیا است و اعتباری جهانی در زمینه‌ی تولید حافظه‌های فلش دارد. خرید محصولی از این برند می‌تواند آرامش خاطر ناشی از کیفیت را برای مصرف‌کننده به همراه داشته‌باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U401 ظرفیت 16 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

95,000 تومان

ناموجود